Atlassian JIRA: Jak změnit email v účtu My Atlassian?
Pokud používáte Atlassian
JIRA, nebo jiný z produktů této společnosti, jistě se vám mohlo stát,
že si chcete změnit původní nastavený email protože vám z nějakých
důvodů nevyhovoval. Změnit email v účtu v My Atlassian však nejde.
Řešení tohoto problému je však naštěstí snadné.
Jak změnit email v účtu My Atlassian?
Pokud máte založen jakýkoli účet v My Atlassian, nemůžete mu změnit
emailovou adresu. Pokud však chcete použít nový email, který v rámci My
Atlassian ještě nepoužíváte, můžete to vyřešit novým účtem.
V My Atlassian založíte jiný nový účet mezi technickými kontakty, a
přiřadíte mu požadovaný nový email. Skrze tento nový účet se
přihlásíte do My Atlassian a v nastavení licencí posunete prioritu tomuto
účtu výše než původnímu. Následně můžete starý účet
s nepoužívaným emailem smazat.
Výše uvedený postup je uveden na oficiálních stránkách společnosti
Atlassian.