JIRA: Jak vytvořit report (přehled) posílaný automaticky emailem

Jak jistě víte, JIRA umí vytvářet užitečné přehledy o jednotlivých ticketech. Velmi užitečné je, pravidelné zasílání takovýchto přehledů pravidelně emailem.

S pomocí aplikace JIRA si můžete vytvořit nějaký přehled o stavu ticketů, například jaké jsou nevyřešené požadavky, které se nezměnily déle než tři dny. Tak můžete získat snadno přehled na „zapomenuté“ úkoly.

Jak lze posílat tyto přehledy emailem? Snadno, protože JIRA počítá s posíláním přehledů emailem, jen je tato vlastnost poněkud zamaskována 🙂

Vytvořte si nějaký přehled, tento přehled si uložte pod nějakým jménem jako vidíte na obrázku níže.

 

 

Myší pak najeďte na Podrobnosti k uloženému přehledu a vyberte možnost Nové předplatné.

Zobrazí se vám dialog pro zasílání přehledu emailem. 🙂

 

 

Michal Zobec

Michal Zobec Senior IT Consultant, Project Manager ZOBEC Consulting