Poskytování podpory pro zákazníky bez smlouvy
Pokud vaše společnost nemá uzavřenou smlouvu pro poskytování zákaznické podpory, můžete nás kontaktovat pro uzavření smlouvy pro poskytování zákaznické podpory.
Zákazníkům bez uzavřené smlouvy pro poskytování zákaznické podpory nejsou služby podpory poskytovány.
Rozšířená podpora pro zákazníky s uzavřenou smlouvou
Pokud máte s naší společností uzavřenou smlouvu pro poskytování zákaznické podpory, postupujte prosím podle odstavce Kontakty pro poskytování podpory ve vaší smlouvě:
- Portál IT ServiceDesk. Vždy nejprve požádejte o podporu skrze náš portál ServiceDesk.
- Telefon. Můžete kontaktovat telefonicky přímo přiděleného technika, pokud je tento způsob podpory zahrnut ve smlouvě.
Naši zaměstnanci vás kontaktují jakmile to bude možné, dle podmínek smlouvy. Poskytování podpory se řídí se Všeobecnými obchodními podmínkami.
Pro naše zákazníky využíváme nástroje pro poskytování vzdálené podpory.
Podpora pro telekomunikační služby
Pokud máte s naší společností uzavřenou smlouvu pro poskytování telekomunikačních služeb, postupujte prosím podle odstavce Komunikace skrze portál TELCOM Services Manager ve vaší smlouvě:
- Portál TELCOM Services Manager. Požádejte o podporu skrze náš portál TELCOM Services Manager.
Naši zaměstnanci vás kontaktují jakmile to bude možné, dle podmínek smlouvy. Poskytování podpory se řídí se Všeobecnými podmínkami pro poskytování telekomunikačních služeb.
Jiné důvody
Pokud nás chcete kontaktovat z jiných důvodů, než kvůli poskytování podpory, využijte možnosti jak nás kontaktovat běžným způsobem.