Microsoft Office 2016: Automatizované nasazení v podnikové síti (Deployment)
Pokud spravujete síť s deseti a více počítači, je vhodné celý proces instalace software automatizovat. Jako správci sítě vám automatizace instalace aplikací šetří čas a vy se
můžete věnovat jiným, důležitějším úkolům. Mezi nejčastěji nasazovaný software patří bezesporu Microsoft Office. Pro nové Office 2016 byly nedávno vydány nové příručky a nástroje.
Tento článek shrnuje všechny nástroje a příručky, které dokumentují postupy pro nasazení Office 2016 v podnikové síti.
Nové příručky popisují nasazení Microsoft Office 2016 v podnikovém prostředí s pomocí online služby Microsoft Intune, nebo nástroje System Center Configuration Manager (SCCM) 2012.
Odkazy
- Deploying Office 2016 (MSI) using SCCM 2012 (Application Model)
- Deploying Office 365 (2016) using SCCM 2012 (Software Packages)
- Deploying Office 365 (2016) using SCCM 2012 (Applications)
- Deploying Office 365 (2016) using Microsoft Intune
- Microsoft Office 2016 Deployment Tools ke stažení
- Office 365 ProPlus Configuration XML Editor (2016)
- Office Deployment Tool for Click-to-Run
- Office 2016 Deployment Guides for Admins