Nefunguje vám internetové bankovnictví u ČSOB?
Pokud máte účet u ČeskoSlovenské Obchodní Banky (ČSOB), může se
vám stát že jejich elektronické bankovnictví nějak přestalo fungovat.
Jestliže stránky na adrese www.csob.cz
normálně fungují a teprve po klepnutí na přihlášení ČSOB
InternetBanking 24 nebo ČSOB BusinessBanking
24 vám prohlížeč Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit
tuto webovou stránku a totéž nefunguje ani v prohlížečích Google
Chrome a v Mozilla Firefox je řešení problému jednoduché.
[singlepic id=169 w=320 h=240 float=]
ČSOB totiž používá pro šifrování certifikáty služby u První
Certifikační Autority (I. CA), která vydává vlastní certifikáty. Tyto
certifikáty nejsou ve výchozí instalaci obsaženy v žádném ze
současných operačních systémů Microsoft Windows a tím vzniká kámen
úrazu. Bez platného kořenového certifikátu (Root Certificate) není možné
ověřit identitu webu.
[singlepic id=167 w=320 h=240 float=]
Váš problém tedy vyřešíte tím že si stáhnete ze stránek aktuální
verzi kořenových certifikátů, nainstalujete a všechny šlužby ČSOB jsou
funkční.
[singlepic id=168 w=320 h=240 float=]
Potrebuji vedet stav na mem ucte, ale nemohu se dostat do internetoveho bankovnictvi. Dekuji za pomoc Kucerova Jana
dobrý den, a jak se projevuje že se do něj nemůžete dostat? vaše banka vám není ochotna pomoci?