Zkušenosti kamarádky s T-Mobile
Telefonní číslo: 60100000
Věc: Neoprávněná fakturace služeb
Dobrý den,
Chtěla bych vás kontaktovat ve věci opakované neoprávněné fakturace
služeb vaší společnosti.
Na základě vaší SMS zprávy ze dne 30.1.2015:
Dobry den, cislo vypovedi, ktere potrebujete k preneseni sveho cisla
jinam, je 20502254000000 a plati do 01.05.2015. Mrzi nas, ze o Vas
prichazime. Vas T-Mobile
A úspěšného převodu mého čísla k operátorovi Vodafone, jsem byla
Vaším zákazníkem do 2.3.2015.
Následně jsem provedla úhradu posledních faktur 20.3. a 20.5. a osobně
jsem na vaší pobočce uhradila vaše závěrečné vyúčtování
služeb. Váš zaměstnanec mi na pobočce potvrdil, že se jedná
o uhrazení všech zbylých závazků vůči vaší společnosti.
Na základě výše uvedených skutečností očekávám, že všechny moje
závazky jsou uhrazeny a nemám vůči vaší společnosti žádné povinnosti,
či pohledávky.
Přes výše uvedené váš zaměstnanec opomenul deaktivovat služby
internetu, které jsem od vás nevyužívala, ale služby nebyly ukončeny.
Proto mi přišla výzva k úhradě pohledávky od vaší inkasní společnosti
(B4B INKASSO) ve výši 2527 Kč (č. spisu 1640000). Proto jsem opět zašla
na vaši pobočku, kde jsem žádala vysvětlení. Váš pracovník mi
vysvětlil, že se jedná o neukončenou smlouvu týkající se služeb
mobilního internetu. V tu chvíli již dle vašeho zaměstnance byly služby
neaktivní (nebyla jsem vedena ve vašem systému jako váš zákazník) a proto
jen stačí uhradit pohledávku od vaší inkasní společnosti a veškeré
závazky vůči vaší společnosti jsou tím vyřešeny. Proto jsem uhradila
výše uvedenou částku 24.8.2015.
K výše uvedenému, bych chtěla podotknout, že jste mi vůbec nezaslali
jakékoli vyúčtování, nebo upomínku, ať už elektronicky emailem, či
písemně. Nechápu tedy, jak mi může přijít rovnou výzva od vaší
inkasní agentury (písemně), aniž byste mi zaslali řádné daňové
vyúčtování.
Do třetice, jsem byla opět kontaktována vaší inkasní agenturou
(Logicall) ohledně pohledávky, ve výši 2530 Kč. Údajně se jedná
o vyúčtování za mobilní internet za období říjen, listopad, prosinec za
rok 2015.
Můžete mi vysvětlit, jak mi můžete účtovat jakékoli služby, když
nejsem vaším zákazníkem od 2.3.2015? Od závěrečného vyrovnání všech
pohledávek na vaší pobočce v cca květnu 2015 jsem od vás neobdržela
žádný dopis, email, či jinou korespondenci. Žádám vás tímto, abyste
informovali inkasní společnost o omylu z vaší strany a tuto pohledávku
zrušili, protože je neoprávněná. Pokud by byla oprávněná, žádám vás
o doložení:
- Doručení daňových dokladů za vaše služby
- Doručení upomínek za vaše služby
Věřím, že se jedná jen o pouhé nedorozumění/omylu z vaší strany.
Dále vás prosím o potvrzení, že ve vašich systémech mne již nevedete
jako vašeho zákazníka a že nečerpám jakékoli vaše služby.
S pozdravem
Jméno Příjmení